torsdag 8 november 2012

7 kommentarer:

  1. se på tusan kl 00:25 lyckades detta plötsligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Carola,

      Din Pecha Kucha -presentation är jätte bra, fina bilder, lugn och trevlig röst samt avslappnad stämning.

      Vad Du är duktig!

      Hälsningar
      Ritva

      Radera
    2. Nåjaa, den är ju lite väl personlig i ett dylikt sammanhang. Men jag är otroligt stolt över att jag hade tålamod att göra dej. Tack, och ha en skön farsdag. Jag har just kommit hem från Karis.

      Radera
  2. Då hade jag redan gått o lagt mig, gratulationerna kommer därför först nu! Du är duktig! Jag tycker att en sån här presentationsvideo kunde vara en bra idé på många nätkurser. Det är intressant för läraren att veta lite om studerande, men också grupp medlemmar skulle ha nytta av det.

    Jag uppskattar, att du tog det här projektet utan att någon sa att du måste. Jag uppskattar också, att du inte gav upp när du hade lite svårigheter, utan kämpade hela vägen! (Nästa gång måste du dock komma ihåg at sova också!)

    - Irmeli

    SvaraRadera
  3. ett riktigt super arbete du gjort och på natten ännu till :)

    SvaraRadera
  4. Ljuuuvligt Carola!!!

    Tänk dig detta i t.ex. specialundervisngen - en kombination av bilder och ljud (kanske film).

    Att våga och att inte ställa så stora krav på sig själv! Härligt!

    hälsningar Lena

    SvaraRadera
  5. Åh vad fint du gjort din presentation Carola!!

    Hälsar
    Carina

    SvaraRadera